کت و شلوار خاص وب سایت شما

درخواست مشاوره رایگان ۰۹۱۴۳۶۰۴۵۵۷

چرا به وب سایت نیاز داریم

1401/04/27

۴ دیدگاه

دسته بندی : اخبار

امروزه هر کسب و کاری نیاز به وب سایت دارد، مخصوصاً اگر مجموعه شما در آغاز راه است با راه اندازی و طراحی سایت های فروشگاهی یا شرکتی می‌توانید قدم بزرگی در معرفی کسب و کار خود به دنیا بردارید و مسیر خود را برای آینده هموار تر کنید. راه اندازی سایت فروشگاهی برای یک شرکت می تواند به طور چشم گیری فروش محصولات یک شرکت را افزایش دهد و باعث شناخته شدن آن برند برای تمامی مردم شود ، اگر در کسب و کار خود مشغول فروش محصول یا ارائه خدمات می باشید ، راه اندازی فروشگاه اینترنتی علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها باعث افزایش بازدهی مجموعه شما خواهد شد واعتبار آن را افزایش خواهد داد. با توجه به اهمیت بالای وب سایت  ها در کسب و کار ها بهتر است در مورد آن بیشتر بدانیم تا بهترین تصمیم را برای کسب و کار خود بگیریم با ما همراه باشید تا از تمامی نکات لزوم وجود وب سایت را برای کسب کار برسی کنیم.

چرا کسب و کار‌ها به وب سایت نیاز دارند

بیایید اول با سوال از خودمان این موضوع را شروع کنیم برای معرفی کسب و کار خود از چه چیزهایی استفاده می‌کنید؟ کاتالوگ و بروشور چاپ می‌کنید ؟ تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌ دهید؟ از تبلیغات محیطی مانند بیلبورد ها و پوستر استفاده  می کنید ؟ اگر از تمامی این موارد استفاده می کنید شما هنوز هم ناقص هستید چون امروزه تمامی مردم وابسته به فضای مجازی هستند و بیشترین جایی که پیگیر نیاز های خود می شوند تلفن همراهشون هست ، اکثر مردم شاید روزانه از کنار ده ها بیلبورد و پوستر در خیابان رد شوند ولی توجهی به آن نکنند ولی وقتی در تلفن همراه یا لپ تاپ خود دنبال چیزی هستند اگر شما نیز دیده شوید حتما به سراغ شما خواهند آمد. بنابراین هر کسب وکاری نیاز دارد در فضای مجازی به صورت موثر دیده شود.

جذب مشتریان بیشتر 

کاملا شفاف است که هدف هر کسب و کار افزایش درآمد و سود می باشد که این امر فقط با افزایش مشتریان و فروش بیشتر امکان پذیر می باشد. بهترین راه برای رسیدن به هدف کاری خود این است که یک سایت برای شرکت خود طراحی کنید و شاهد رشد کسب و کار خود در زمان کوتاهی باشید.همچنان وقتی شرکت شما دارای یک وب سایت حرفه‌ای باشد ، کاربران و مشتریان با مشاهده آن متوجه می‌شود که کسب وکار شما به صورت حرفه ای فعالیت می کند و این امر باعث می شود کابران محصولات شما را دنبال کنند. اگر در ادامه مسیر کسب و کار خود بتوانید کابران بالقوه را تبدیل به مشتریان بالفعل کنید و عملکرد سایت خود را به صورت حرفه ای پیش بگیرید می توانید مشتریان وفادار چشم گیری را جذب کنید و آنهارا همیشه با خود همراه کنید.

معرفی بهتر برند

در بخش های قبل در مورد تبلیغات برند به اندازه کافی توضیح دادیم مانند (بیلبورد , پوستر کاتالوگ و بروشور) . تمام این مورد ها لازم هستند و در مواقعی بسیار موثر هستند برای کسب و کار شما ، ولی اگر تغییری در محصولات یا شرکت شما اتفاق بیوفتد شما باز مجبور خواهید شد با صرف هزینه تمامی این تغییرات را در تمام تبلیغات چاپی، تلویزیونی و … اعمال کنید. در حالی که با وجود یک وب سایت شما می توانید تمامی تغیرات خود را به صورت کامل و کم هزینه در کسری از زمان انجام دهید تا تمامی کابران شما از آن اطلاع داشته باشند. همچنین امروزه تمامی افراد جامعه به اینترنت دسترسی دارند و بیشتر وقت خود را در فضای مجازی می گذرانند و می توانند راحت تر و کامل تر تبلیغات شما را دنبال کنند.

بروز رسانی آسان‌تر

اگر شما کسب و کار نو پایی هستید این بخش خیلی مهم خواهد بود چون هر لحظه در حال تغییر هستید و ممکنه هر لحظه سیاست کاری یا محصولاتتون رو تغییر بدید. همچنین ممکنه سیاست های جدید رو جایگزین سیاست های قدیم کنید. پس قطعاً لازم می شود  مشتریان و همکاران خود مطلع کنید که چه تغیراتی در سیستم یا سیاست های کاری شما رخ داده است. تا کسب و کار شما دچار اختلال نشود که وب سایت آسان ترین راه برای اطلاع رسانی کم هزینه و انی است.

افزایش تصاعدی مشتریان

شما اگر بتوانید با استفاده درست از وب سایت خود مشتریان وفاداری جذب کنید و آنهارا مدیریت کنید. سپس این کاربران می‌توانند بر اساس تجربه خوب خود از خریدشان ، کاربران دیگر را هم به خرید از شما دعوت کنند. که سرعت این اتفاق در فضای مجازی بسیار بیشتر است چون تمامی مردم به آسانی به آن دسترسی دارند و میتوانند در هر زمان و هرجا که بخواهند محصولات شما رو مشاهده کنند و خرید خودشان را انجام دهند.

صرفه جویی در زمان‌

به عبارتی کسب و کار شما هیچ‌وقت تعطیل نمی‌شود، مخصوصاً اگر به کمک طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای بتوانید به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به کاربران باشید. تا حد زیادی در زمان و منابع دیگر صرفه جویی کرده‌اید زیرا لازم نیست در یک دفتر واقعی هر روز ۸ تا۱۲ ساعت مشغول به کار باشید بلکه می‌توانید با یک وب سایت حرفه‌ای و کارآمد در ۲۴ ساعت شبانه‌روز به مشتریان خدمات ارائه کرده و هیچ روزی را به عنوان تعطیلات از دست ندهید.

ارتباط بیشتر با مشتریان

وب سایت از یک نظر دیگر هم خیلی اهمیت دارد شما با استفاده از وب سایت می توانید ارتباط بیشتری با مشتریان خود برقرار کنید. می توانید در سایت خود صفحه ای به عنوان درج نظر برای محصولات خدمات یا سیاست های کاری خود ایجاد کنید تا کاربران و مشتریان شما با شما نظرات خود را به اشتراک بگذارند. که این امر باعث می شود شما بدانید خواسته های مشتریان چیست و همچنین به نقاط قوت و ضعف کار خود اگاهی پیدا کنید.

معرفی بهتر محصولات و خدمات

وقتی کسب و کار شما دارای یک سایت حرفه ای باشد شما می توانید تمامی محصولات خود را به صورت دقیق با تصویرشان درج کنید و آنهارا به کاربران خود معرفی کنید. در این صورت حتی اگه کوچکترین تغییری در عرضه محصولات بوجود بیاد تمام مشتریان شما از آن اگاه می شوند. همچنین مشتری می تواند بیشتر محصول شما را ببیند و قبل از خرید در موردش فکر کند و با دقت بالایی انتخاب کند. در یک فروشگاه سنتی شما می توانید با کاتالوگ محصولات خود را معرفی کنید ولی همواره به یک راهنما نیاز دارید که در فروشگاه یا شرکت محصولات شمارا به مشتری معرفی کند و توضیحات مورد نظر را ارائه دهد.  در حالی که شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای می توانید به طور دقیق و در لحظه اطلاعات را به مشتری انتقال دهید.

بازاریابی بهتر

امروزه در فضای مجازی امکانات بسیار خوبی برای بازاریابی و تبلیغ وجود دارد که گستردگی آن به هیج عنوان قابل مقایسه با دنیای واقعی نیست. که در این مورد کسب و کار های نوپا نیاز مبرم به سایت دارند تا در فضای مجازی تبلیغات گسترده ای را انجام دهند. که برای اطلاع بیشتر از آنچه که می توانید برای پیشرفت کسب و کار خود انجام دهید می توانید با متخصصین دیجیتال مارکتینگ ما تماس حاصل فرمایید و از آنها برای کسب و کار خود مشاوره بگیرید.

آیا شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کار من کافی نیستند؟

وقتی صحبت از ساخت یک فروشگاه اینترنتی یا سایت شرکتی می شود. بسیاری بر این باور هستند که یک حساب کاربری در شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام می تواند به خوبی یک سایت بازدهی داشته باشد ولی این باور بسیار اشتباه است چون شبکه های اجتماعی نمی توانند و نباید جایگزین وب سایت بشوند چون شرایط مورد نظر را دارا نیستند برای درک این مطلب نکات زیر را با دقت مطالعه فرمایید:

همه کسب و کار ها باید یک صفحه در شبکه های اجتماعی معروف داشته باشند تا ارتباط خود را با مشتریان بیشتر کنند. اما امکاناتی که شبکه های اجتماعی به شما می دهند محدود به امکاناتی است که آن برنامه دارد. در صورتی که اگر کسب و کار شما وب سایت داشته باشد می توانید وابسته به نیاز کاربران و امکانات مورد نیاز خود امکانات آن را افزایش یا کاهش دهید. تمامی شبکه های اجتماعی هر چند وقت یکبار آپدیت هایی را در نظر می گیرند و تغیراتی در امکانات ٬ ظاهر و عملکرد اپلیکیشن اعمال می نمایید و شما نیز ناچار هستید به سرعت تمامی تغیرات را یاد بگیرید تا از مسیر خارج نشوید.

این تغییرات اکثرا کسب و کار هارا درگیر اختلال می کند.اما وب سایت ها دقیقا به صورتی طراحی می شوند که خواسته شما است و بدون درخواست مدیریت سایت هیچ تغییراتی بر روی آن اعمال نمی شود. وب سایت و شبکه های اجتماعی می توانند در کنار هم ترکیبی فوق العاده داشته باشند برای مثال اگر یک وب سایت داشته باشید و آدرس آن را در شبکه های اجتماعی با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید کسب و کار شما بسیار قوی تر خواهد شد و سطحی بسیار بالا تر از یک شبکه اجتماعی خواهد داشت.


درخواست مشاوره رایگان