کت و شلوار خاص وب سایت شما

درخواست مشاوره رایگان ۰۹۱۴۳۶۰۴۵۵۷

منوی آنلاین ( منو دیجیتال ) مالیا

1402/07/16

۴ دیدگاه

دسته بندی : اخبار

منو آنلاین و سیستم مدیریتی مالیا چیست ؟ 

سیستم منو آنلاین یا منو دیجیتالی کافه و رستوران یک نسخه الکترونیکی از منوی غذا و نوشیدنی‌ها است که بر روی دستگاه‌هایی الکترونیکی نمایش داده می‌شود. این منوی دیجیتالی می‌تواند بر روی تبلت‌ها، تلفن همراه‌ها، تلویزیون‌های هوشمند یا دستگاه‌های خاص دیگر نصب شده و توسط مشتریان برای مشاهده و انتخاب غذا و نوشیدنی‌های مورد نظر استفاده شود.
معمولا در منوی آنلاین برای هر غذا و نوشیدنی، توضیحات و عکس‌های مرتبط نمایش داده می‌شود. این کمک می‌کند تا مشتریان بهترین انتخاب را انجام داده و از نمایش ظاهری غذا و نوشیدنی قبل از سفارش لذت ببرند.در کنار این هر غذا و نوشیدنی همراه با قیمت خود در منوی دیجیتالی قرار می‌گیرد. که مشتریان با در نظر گرفتن قیمت آن محصول آیتم مورد نظر را انتخاب کنند.


مزایای منو آنلاین رایگان و اشتراکی

مالیا یک منوی دیجیتال نوآورانه است که راه های جدیدی را برای رستوران‌ها و کافی شاپ ها فراهم می‌کند تا محصولات خود را به نمایش بگذارند. با منوی آنلاین مالیا ، مشتریان به راحتی می توانند منوها را مرور کنند و تصمیمات آگاهانه ای در مورد سفارش بگیرند. منوها تعاملی و از نظر بصری جذاب هستند و به مشتریان این امکان را می‌دهند که غذای مورد نظر خود را بدون نیاز به خواندن توضیحات طولانی پیدا کنند. علاوه بر این، مالیا به صاحبان رستوران اجازه می دهد تا منوی خود را به سرعت و به راحتی در پاسخ به تغییر سلیقه مشتری یا اقلام فصلی به روز کنند. این به آنها کمک می کند تا منوهای خود را به روز و مرتبط نگه دارند و رضایت و وفاداری مشتری را افزایش دهند.


امکانت منوی آنلاین مالیا 

منو آنلاین و دسترسی به اپلیکیشن منو

مدیریت میزها و سالن و مدیریت رزرو ها

سفارشات ثبت شده ، کنترل و تسویه ی صورتحساب

حسابداری ، آمار فروش هزینه ها ، برداشت و واریز

انبارداری ، کنترل مواد اولیه و محاسبه ی بهای تمام شده

تنظیمات شخصی سازی ، فضای امن و کد گذاری 

پیجر ویتر و فراخوانی آنلاین گارسون

پنل سفارشگیری و صفحات مدیریت سفارشات

پیشخوان و جزئیات ، دیدبان کلیات

اتوماسیون کارمندان و آمار حقوق ، کنترل مزایا 

مدیریت محصولات و تغییرات آیتم های کلی

گزارش گیری سیستم و ثبت فعالیت های زمانبندی شده

باشگاه مشتریان و مشتریان وفادار 

ارتباط با پیامک و پنل اس ام اس


کمک رسانی و همراهی منوی دیجیتال و آنلاین مالیا 


از مشکلات کسب و کار زمان حال کافه و رستوران ها ، نبودن نرم افزاری مشخص و کارا ، برای ارائه خدمات و محصولات یک مجموعه است . کاراترین و بهترین روش موجود، ایجاد یک منوی آنلاین است. منوهای آنلاین، به مشتریان اجازه می‌دهند تا به راحتی و با دسترسی آسان به منوهای رستوران، غذاها و نوشیدنی‌های موجود را ببینند و سفارش دهند.مزایای منوهای آنلاین، شامل افزایش دسترسی به منوهای رستوران، افزایش سهولت و راحتی در سفارش غذا، صرفه جویی در زمان و هزینه، افزایش بهره‌وری رستوران و افزایش رضایت مشتریان از خدمات رستوران می‌شود.

دیدگاه ها۳۷ نظر


ارسال دیدگاه

برچسب ها

درخواست مشاوره رایگان